فراخوان برنامه دوچرخه سواری ترابزون به استانبول

این برنامه از چهارشنبه شب 7 شهریور از میدان آرژانتین با اتوبوس بین شهری استارت میخورد و پس از طی کردن شهرهای غربی و رسیدن به مرز بازرگان و گذر از مرز با اتوبوس به سوی ترابزون حرکت کرده و سعی میکنیم اقامت شب اول کنار دریاچه اوزون گول باشیم. پس از استراحت روز جمعه سفر با دوچرخه را آغاز کرده و شهر به شهر در مسیر ساحلی رکاب خواهیم زد.

30,000,000 تومان
فراخوان برنامه دوچرخه سواری ترابزون به استانبول

عنوان برنامه:            دوچرخه سواری ترابزون به استانبول

تاریخ اجرای برنامه:        چهارشنبه 7 شهریور تا جمعه 16 شهریور ماه 1403

سطح برنامه:                 متوسط+

هماهنگ کننده:            مهدی چراغی

راهنمای فنی:               حمیدرضا نظری

طول مسیر رکاب‌زنی:     700 کیلومتر دوچرخه سواری (ساحلی)

ارتفاع‌گیری کل:            3000متر

حداقل تعداد نفرات:       6 نفر

ظرفیت برنامه:              10 نفر

وسیله حمل و نقل:        تهران به ترابزون (اتوبوس بین شهری) و استانبول به تهران (هواپیما)

ساعت و محل قرار:         10 شب چهارشنبه 7 شهریور میدان آرژانتین (تقریبی)

مهلت ثبت نام:              چهارشنبه 10 مرداد ماه 1403

مهلت کنسل کردن:        شنبه 20 مردادماه ساعت 12:00

هزینه کنسلی:              حق برنامه +هزینه های از پیش پرداخت شده اتوبوس بین شهری و غیره

 

توضیحات:

دریای سیاه که آن را دریای بدون اکسیژن نیز می نامند یکی از آب های بزرگ و دریاهای معروف جهان است، این دریا در حاشیه اقیانوس اطلس و بین قاره اروپا و آسیا یعنی بین اروپای شرقی و آسیای غربی قرار دارد. این دریا در بین کشورهای ترکیه، بلغارستان، رومانی، اوکراین، روسیه و گرجستان قرار گرفته است.

دوچرخه سواری در کنار ساحل زیبای دریای سیاه در برنامه سال گذشته ترابزون به استانبول به ذهن ما خطور کرد. اینقدر این برنامه جذاب و پر از اتفاقات با مزه و هیجان انگیز بود که ما تصمیم به برگزاری برنامه دیگری در سال جاری ولی با روش متفاوت تری با تعداد نفرات پالایش شده گرفتیم. این برنامه پر از هیجان به صورت با احتمال تغییراتی بدلیل شرایط غیر قابل پیش بینی با توجه به شرایط اب وهوایی و روحیه دوستان برگزار میگردد. برنامه به صورت متوسط روزانه 60 الی 70 کیلومتر رکابزنی در روز برگزار تنظیم شده است و خودرو ون پشتیبان وسایل شخصی و کمپ را حمل می کند. در این برنامه تعدادی از شب ها در مکانهای امن و در چادر کمپ خواهیم داشت ولی یک یا دو روز درمیان (با توجه به شرایط) اقامتگاه هایی جهت استحمام و استراحت راحت‌تر نیز در نظر خواهیم گرفت. هدفمان در این برنامه حداکثر لذت از دوچرحه سواری درکنار ساحل زیبای دریای سیاه است. مقصد نهایی شهر استانبول زیبا و اقامت یک یا دو روزه در این شهر است. در انتهای برنامه با پرواز مستقیم از استانبول به تهران برمیگردیم.

این برنامه از چهارشنبه شب 7 شهریور از میدان آرژانتین با اتوبوس بین شهری استارت میخورد و پس از طی کردن شهرهای غربی و رسیدن به مرز بازرگان و گذر از مرز با اتوبوس به سوی ترابزون حرکت کرده و سعی میکنیم اقامت شب اول کنار دریاچه اوزون گول باشیم. پس از استراحت روز جمعه سفر با دوچرخه را آغاز کرده و شهر به شهر در مسیر ساحلی رکاب خواهیم زد. در مسیر از شهرهای گیره سون، اردو و سامسون و سینوپ عبور میکنیم. بعد از رسیدن به شهر استانبول و استراحت یک یا دو روزه با توجه به شرایط، جمعه 16 شهریور با پرواز به تهران برمیگردیم.

 

 

 

تجهیزات مورد نیاز:

دوچرخه  مناسب جاده، کلاه ایمنی، دستکش دوچرخه سواری، لباس و کفش مناسب، تیوب زاپاس، ست پنچرگیری، تلمبه، آچار آلن، بادگیر و پانچو، بطری آب ، کیف کمک های اولیه و داروهای مصرفی، کرم ضدآفتاب، عینک آفتابی مناسب دوچرخه سواری، کارت بیمه ورزشی.

چادر و کیسه خواب جهت اقامت در کمپ. (چادر توسط گروه قابل فراهم کردن میباشد)

 

نکات مهم:

o          تمامی افراد شرکت کننده بایستی توسط سرپرست و مسیول فنی تایید شده باشند.

o          این برنامه تحت نظر گروه کوهنوردی و دوچرخه سواری فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر برگزار میگردد لذا تمامی افراد موظف به اجرا و احترام به قوانین و اساسنامه گروه میباشند.

o          خودرو پشتیبان صرفا جهت حمل تجهیرات گروه میباشد لذا هیچکس نمیتواند بدون تایید سرپرست از این خودرو در طول رکابزنی استفاده کند که این امر تنها تحت شرایط خاص و تنها در صورت آسیب دیدگی دوچرخه سوار یا دوچرخه امکان پذیر خواهد بود.

o          تمامی افراد موظف به شرکت در برنامه های امادگی در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در پارکهای چیتگر و یاس میباشند.

o          برنامه دوچرخه سواری و سفر خارج از ایران بایستی با رعایت تمامی استانداردهای گروه و محل سفر قرار بگیرد لذا تمامی مسیولت های ناشی از رعایت نکردن قوانین کشورهای مبدا و مقصد و گمرکی بر عهده شخص میباشد و گروه هیچ مسیولیتی بابت این گونه اتفاقات ندارد.

o          تمامی هزینه های برنامه بین اعضا تقسیم میگردد و این برنامه هیچگونه درآمدی برای سرپرستان و گروه ایجاد نمیکند لذا تمامی شرکت کنندگان بایستی اولویت عضویت استقامت بدنی و همخوانی با گروه را داشته باشند و سرپرست اولویت حق انتخاب اعضا را دارد.

o          هزینه تقریبی برنامه حدود 25 الی 30 میلیون برای هر نفر برآورد شده است.

 

 

تماس با هماهنگ‌کننده:

ایمیل:    mehdicheraghi64@gmail.com

موبایل و تلگرام:    09126803513

پرسش‌ها و دیدگاه‌ها در مورد این برنامه

هنوز پرسش و دیدگاهی در مورد این برنامه ارسال نشده است، شما اولین نفر باشید!

دیدگاه شما در مورد فراخوان برنامه دوچرخه سواری ترابزون به استانبول چیست؟ اگر پرسشی در این مورد دارید، اینجا بپرسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *