https://upscalerolexs.com
دات نت نیوک

آرشیو خبرها

برچسب ها

عضویت در خبرنامه

نام

شرح خبر

27

جلسه آنلاین هییت رییسه - ۲۸ بهمن ۹۹

پست بر روی
جلسه آنلاین هییت رییسه - ۲۸ بهمن ۹۹

 آخرین جلسه ی سال ۱۳۹۹ هییت رییسه در تاریخ ۲۸ بهمن ماه و با حضور تمام اعضا و یه منظور ارایه گزارشی از اقدامات یک ماهه ی اخیر برگزار گردید که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

 

 

 

 

 آقای مظاهری در ارتباط با فروش بعضی اقلام گروه: به دلیل پراکنده بودن اقلام، لیست آنها تازه نهایی  شده و بنا براین در زمینه ی فروش هنوز اقدامی صورت نگرفته است. فروش کاور کوله و هدبند در حال انجام است و همچنین منتظر خبر آقای شکاریان در ارتباط با سرمایه گذاری در بورس هستند.

آقای صبرآموز در مورد همکاری با آقای شکاریان در زمینه بورس: ایشان فرمی ارسال کرده اند که آقای صبرآموز به زودی آن را پر خواهد کرد تا کد مربوطه را دریافت کرده و کار را آغاز کنند.

 

آقای چاووشی به عنوان مسیول کمیته ی فنی: ارایه مطالب آموزشی در برنامه ها، توسط مسول فنی هر برنامه همچنان برقرار است. آخرین جلسه آموزشی آنلاین که کار با ابزار های نقشه خوانی بوده برگزار شده و هفته آینده هم جلسه آموزشی تجربیات مفید در صعود های زمستانی  . .توسط آقای سرافراز برگزار خواهد شد. بحث تهیه مطالب برای بارگزاری در وب سایت هنوز انجام نشده و در حال بررسی است

 

در ادامه آقای مظاهری پرسیدند که چرا در بعضی برنامه ها (از جمله کویر) بحث آموزش رو نداشتیم؟ که آقای چاووشی فرمودن طرح درس انجام شده بوده ولی بحث مسولیت پذیری مسولان برنامه ها هم هست و بیش از این فشار آوردن جایز نیست و همین پیشرفت ۶۰- ۷۰ درصدی . در شش ماهه ی دوم ۹۹، پیشرفت قابل توجهی است و  با سعی و خطا و یافتن افراد مناسب تر، بهتر خواهد شد. کلاس های آنلاین ادامه خواهد داشت و امیدواریم با بهبود شرایط کرونا، بتوانیم جلسات حضوری نیز برگزار کنیم. بهتره برای بحث مسولان فنی و آموزش در برنامه ها نگاه بلند مدت تری داشته باشیم.

 

آقای مظاهری به ضعفی مشهود در برنامه ها اشاره کردند: مسولان برنامه، چون با هدف قله برنامه را اجرا میکنند، در زمان بندی ها وقتی برای آموزش در نظر نمیگیرند. که آقای صبرآموز در ادامه فرمودند بهتره این زمان، از زمان استراحت ها کسر بشه

 

خانم چودزاده بعنوان مسول روابط عمومی: ارسال فراخوان ها بصورت ایمیل و تلگرام کما فسابق انجام شده و لیست ایمیل ها هربار با ثبت نامی های جدید، به روز رسانی میشود.  تغییرات اندکی نیز در سایت انجام شده و ماژول ها به روز رسانی شده اند.

.در ادامه، آقای چاووشی خواهان پربار تر شدن اینستاگرم در زمینه ی فراخوان برنامه ها شدند

همچنین قرار شد برای رفع مشکلات پیش آمده در گروه اینستا، اقداماتی صورت گیرد.

در انتها قرار شد که آقای مشتاق پور برای جلسه ی آینده، بازخورد نطرسنجی های برنامه ها را آماده و ارایه کنند. تا مسولین برنامه ها نقاط ضعف و قدرت را بدانند و بهتر عمل کنند

 

جلسه در ساعت ۲۲ به پایان رسید

 

 

 

دسته ها: | برچسب ها: | تعداد نمایش: (828) | بازگشت

پست بر روی نظر

News Forex
123movies